BİMER | CİMER Başvuru Sonucunu Öğrenin

Başbakanlık sitesinde yer edinen CİMER, sizler için oluşturulan bir hususi hizmetten ibarettir. Almış olduğunuz yada yararlanmış olduğunuz hizmetlerden memnun kalmadıysanız, CİMER’e şikâyette bulunabilirsiniz. CİMER’e meydana getirilen şikâyetler detaylı olarak incelenir ve sizlere neticeleri bildirilir. Burada haklı ve haksız olan tüm kişiler açıklanır ve netice olarak sizlere bildirilir. BİMER, Başbakanlık içinde barınan bir kurumdur. İşleyişi ve hizmetleri bakımından Tüketici Hakları’na benzeyen bir yapısı vardır. Tüm şikâyetlerini Başbakanlık sitesine girerek CİMER’e yapabilirsiniz. Buraya yapmış olacağınız tüm şikâyetler ve başvurular parasızdır. Yaptığınız başvuruların parası devlet tarafınca karşılanmaktadır. Başvurularınızı tertipli bir halde yazmanız gereklidir. Başvuruda şikâyet eden şahıs, şikâyet edilen şahıs ve tüm adres detayları yer almalıdır. Ek olarak bağlantı telefonlarını da yazmayı unutmayınız. Örnek verecek olursak; Almış olduğunuz bir cep telefonunun zaman içinde bozulması sonucu, mağdur oldunuz. Bunu ilkin almış olduğunuz kişilere bildirmeniz ve garantiye yollamanız gerekiyor. Sadece güvence kapsamına girmiyor cevabıyla karşılaşıyorsanız, üst yönetime şikâyette bulunabilirsiniz. Burada da sizi suçlu buluyorlarsa BİMER’e şikâyet ederek durumunuzu detaylı olarak anlatınız. Sizin hakkınız aranacaktır. BİMER’in yapmış olduğu araştırmalar sonucunda haklıysanız istediğiniz şeklinde yeni telefon alabilirsiniz yada paranızın iade edilmesini isteyebilirsiniz. BİMER müracaat sorgulama işlemi için Başbakanlık sitesinden müracaat yaparken size verilen kod yardımıyla sorgulama işleminizi yapabilirsiniz. Sorgulama işlemi tamamen ücretsiz bir şekilde meydana getirilen bir işlemdir.

https://www.cimer.gov.tr/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.