Mobile Legends – Gossen nasıl oynanır?

Gossen’in Hikayesi

Paxley ailesi Şafak Ülkesinde en güçlü ve prestijli sihirli ailelerden biridir ve her üye en iyi düzenin büyücüsü olmak için yetiştirilir. Onların gözünde sihirbaz yolu en kutsal ve asil meslektir ve savaşta bir kılıç tutanların hepsi zayıf, karanlık aptallardır. Ancak Gossen kalıp kırmaya kararlıdır. Patriğin ileri oğlu Gossen, çok erken yaşta hafif elementlere karşı yüksek bir yakınlık sergiledi; ancak günlerini burunuyla bir kitapta gömmekle geçirmek yerine, Gossen ışığı kendi kontrolü altında kullanarak kucak çarmalarını hızlandıracaktı. aile mülkiyetinin sadece birkaç dakika içinde ve güçlü ışık enerjisi ile eski törensel kılıç büyülemek için. Her zaman aile büyüklerinin inanılmaz ölüde inat ettiklerini ve her fırsatta isteklerine karşı isyan gördüklerini düşünüyor. Sonunda, Paxley ailesinin en önemli testini – erişkinliğe geçiş töreni – alması zaman geldiğinde, Gossen’e kendini kanıtlama şansı verildi. Gossen’in savaştaki kabarcık hızı ile rakibi pozisyonuna kilitleyemedi ve hafif tahrikli bıçağı ile rakibinin tek bir büyü başlatma şansını bile kazanmadan önce zafer kazanacağını iddia etti. Yaşlılar, inanılmaz şekli ve savaş tekniğinden korkuyorlardı, fakat köklü geleneğe olan önyargıları ile Gossen’e iki seçenek sundular: savaş sistemini terk etmek ya da aileden sürülmek. Böyle bir sıkıntıya ve kendi isyankar bağımsızlığını kontrol edemeyen Gossen aileyi terk etmeyi seçti ve Yakında tüm Şafak Ülkesi’nin adını bildiği ve gücünün gerçek boyutunu anlaması için ikna etti.

Artıları
+ İstifleme hasarı
+ Erken oyun gücü spike
+ Burst Damage
+ İyi başlangıç ​​becerisi

Eksileri
– Geride kaldığınızda baş etmek zor
-Moelee için çok acayip
-Low takımının varlığı varlığı

Gossen’in Yetenekleri

Hançer Uzmanı (pasif) – Her yazım denetimi, Gossen’in hançerine bir rün ekler. 3 rune istif ettikten sonra bir sonraki temel saldırı hedefin eksik HP’sinin% 15’ine eşit miktarda ek hasar verecek ve HP’yi hasarın% 80’ine eşit olarak geri yükleyecektir.

Sword Spike – Belirtilen yönde bir hançer atarak ilk hedef vuruşa 200 (+% 80 Toplam Sihir Gücü) sihirli hasar verir. Hedefin arkasında görünmek ve bunlara 200 (+% 150 toplam Magic Power) sihirli hasar vermek için tekrar bu skill’i kullanın. Hedefinizin geride kalmasına izin veren iyi beceri. Bu beceri üzerine bir seviye koyun ve ikinci beceri ve nihayi tamamlarken ustalaşın.

Shadowblade Slaughter – Hançerleri ileri atar , her biri hedeflere 130 (+% 60 Toplam Sihir Gücü) sihirli hasar verir ve onları 2 saniye boyunca yavaşlatır. Hançeri kurtarmak için tekrar kullanın, döndüğünde vurulan düşmanlara 80 (+% 50 Toplam Sihir Gücü) sihirli hasar verir. Bu beceriyi en üst seviyeye getirmenin önceliğini belirleyin; bunun nedeni, kalabalığın kontrolü kadar götürü zararınızın kaynağı olmasıdır.

Incandescence – Kısa bir süre ileri giderek Sword Spike ve Shadowblade Slaughter cooldown’larını sıfırlar ve 4 saniye boyunca% 30 hareket hızı kazanır. Shadowblade Slaughter, cooldown’u sıfırladıktan hemen sonra 5 hançer atmak için kullanılabilirken, agian da 10 hançer kazandıracak.

İtem Oluşturma

Konsantre Enerji – +70 Sihir Gücü / +700 HP / Eşsiz: +% 30 Velikale Vale / Eşsiz Pasif Yeniden Şarj: Bir kahraman öldürdükten sonra birinin HP’sinin% 10’unu yenileyin. Bu, size uygun Magic Power ve HP’nin yanısıra, lanetleme aşamasını da sürdürür. Bu kahraman hakkında bahsettiğimiz gibi, o berraktır ve kolayca odaklanmış bir ateş yakar, bu yüzden bu 700 HP, kule dalışının yanı sıra erken güç spike için de büyük bir yardımcıdır.

Magic Ayakkabı veya Arcane Boots – Karar rakip dayanmaktadır. 2 tankla karşı çıkıyorsanız, sihirli nüfuz etmeyi aksi takdirde kurmanız durumunda daha iyi olur, cooldown şarttır, böylece pota potansiyelinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz.

Şeytan Gözyaşları – +65 Sihirli Güç / Eşsiz: +40% Sihir Penetrasyonu / Eşsiz Pasif-Spellbreaker: HP% 70’den daha yüksek olduğunda, eşsiz bonus etkisi% 30 oranında artar. Erken powerspike hakkında konuşurken, Şeytan Tears size sadece 1970 altın için bunu elde edebilirsiniz, ilk oyununda iyi bir hasar verecektir.

Kutsal Kristal – +90 Sihirli Güç / Benzersiz: + 25% Magic Power / Eşsiz Pasif-Yok Edilir: Bir skill vuruş hedefine ulaştığında sihirli saldırı hemen% 15 oranında artar. Bir sonraki yetenek hasarı bu etkiyi sona erdirecektir. Bu efekt, dahili 10 saniyelik yeniden başlatma süresi ile 3 saniyeye kadar sürebilir. Geç oyun için çok zararlı. Benzersiz pasif, hedefinizi daha hızlı bir şekilde ortadan kaldırabilmenizi sağlamak için Gossen’den daha fazla hasar çıkartır ve onlarla mücadele etme şansı bulamazsınız.

Kan Kanatları – +150 Magic Power / +150 HP / Eşsiz Pasif-Nirvana: Eklenen her 1 sihirli güç için 2 HP ekler. Bu öğeye ulaşırsanız, oyun geç kalmış demektir ve geç oyun çoğu suikastçı için iyi değildir. Bu noktada yeterince hasar var. Dolayısıyla yapmanız gereken en iyi şey, oyundaki birincil rolünüzden ödün vermeden hayatta kalmaya yatırım yapmaktır. Görevinizi yerine getirmek için Blood Wings’in envanterinizdeki en iyi 5. maddenin olacağına inanıyoruz. Zararınızı tartışılmaz bir şekilde artıracak ve HP’nin ne kadar sihirli güce sahip olduğunuza bağlı olarak HP’yi artıracaktır.

Ölümsüzlük – 800 HP / +40 Sihirli Direnç / Eşsiz Pasif-Ölümsüz: Ölmeden sonra 2 saniye içinde canlanır ve% 15 HP ve 300-1000 hasarı emen bir kalkan elde edin. Kalkan 3 saniye sürer. Bu efekt için bekleme süresi 180 saniyedir. Bu madde tüm katiller için bir zorunluluktur. Unutmayın ki patlamadan önce hedefinize yaklaşmanız gerekiyor. Dolayısıyla rakibinize karşı açmanız durumunda zararınız işe yaramaz hale gelecektir. Oyuna kadar tehdit edeceğinizden emin olmak için oyunda hayatta kalma oranınızı artıracak bir ölümsüzlüğünüz olması gerekir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir